مقالات

پانل هلالی سی پان

این دسته از پانل های سی پان، در عرض ۲۰ سانتی متر و ضخامت ۲ میلیمتری، در بسته های ۱۰ عددی و طول ۶ متر، جهت استفاده خارجی در سازه ها و مسقف کردن سقف ساختمانها...

نمای ساختمان سی پان سایدینگ

 سی پان سایدینگ از نوع Vinyl Siding یک سایدینگ از جنس PVC می باشد که بیشترین مصرف را در پوشش ساختمانهای مسکونی امریکا و کانادا دارد و...

دکوراسیون داخلی چیست ؟

دکوراسیون داخلی به هنر و دانش تزئینات داخلی اشاره می‌کند. نمای داخلی یک ساختمان بیانگر طراحی دکوراسیون یا طراحی داخلی آن است که توسط طراح داخلی ساخته می‌شود. هرکسی که تابه‌حال خانه اش را تزئین کرده، در طراحی دکوراسیون منزل خود شرکت کرده است. اگر علاقمند به یادگیری مولفه های دکوراسیون داخلی هستید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

اصول و ضوابط طراحی نمای ساختمان‌ها

از زمانی که زیبایی ظاهری و آرامش و صرفه جویی در انرژی برای ساختمان‌ها مدنظر قرار گرفت، ایجاد نما‌ها با مصالح و شیوه‌های مختلف در دستور کار مالکان ساختمان‌ها قرار گرفت.

ترفندهایی برای بزرگ جلوه دادن اتاق کارهای کوچک

عصر حاضر را می توان عصر تکنولوژی دانست که در راستای آن زندگی همه مردم جهان رنگ و بوی ماشینی به خود گرفته است. اغلب مردم در قرن 21 ساعات طولانی از عمر خود را در محیط های کار می گذرانند و چه بسیارند افرادی که پس از رسیدن به منزل هم به سرعت به اتاق کار خود مراجعه می کنند. قطعا تزئین و طراحی خلاقانه محیط و اتاق کار، نقش به سزایی بر میزان بازدهی  و عملکرد افراد خواهد داشت.

آشنایی با استانداردهای دیوارکوب

به پوشاننده سطوح مختلف در دیواره در اصطلاح " دیوار کوب" یا "دیوار پوش" گفته می شود که در ساختمان های مختلف و با توجه به نیازهای متنوع مشتریان، در طرح های گوناگون به بازار عرضه می شوند. دیوار کوب ها غالبا با هدف های خاص مورد استفاده قرار می گیرند، در این میان، دیوار کوب های عایقی از محبوبیت زیادی در نزد مشتریان برخوردار می باشند.

راهنمای نصب انواع سقف کاذب و مراحل نصب آن

هدف از نصب سقف کاذب، ایجاد پوششی برای تجهیزات مربوط به سقف ساختمان، ایجاد عایق صوتی و حرارتی، حفاظت از اسکلت فولادی در برابر آتش سوزی و ایجاد سقف با ارتفاع کمتر برای دکوراسیون داخلی ساختمان است. سایت ساختمون با ارائه مطالب آموزشی مختلف سعی بر این دارد که اطلاعات کافی را در زمینه انجام انواع کارهای ساختمانی برای شما فراهم آورد. در مقاله پیش‌رو قصد داریم مراحل نصب سقف کاذب مشبک را گام به گام توضیح دهیم.

بهترین نکات طراحی داخلی

داشتن یک خانه ی زیبا و متفاوت از بقیه ی خانه های موجود همواره یکی از دغدغه های خانم های خانه دار بوده است. یک خانه ی زیبا با طراحی داخلی مناسب، تاثیر بسیار زیادی بر روحیه ی افراد خانه دارد.

بازسازی منازل و مسائل پیش رو

بازسازی خانه تصمیم به بازسازی فضای داخلی، یک تصمیم کاملا به جا می باشد. بازسازی منزل دردسر های خاص خودش را دارد وقتی شما تصمیم به بازسازی می گیرید یعنی واقعا به یک تغییر قاطعانه در دکوراسیون داخلی احتیاج دارید.